понеделник, 25 февруари 2013 г.

Яйце в сърце

Яйце в сърце


Свети Валентин мина безпроблемно и е време да извадим от тайните запаси на Орифлейм специалният им продукт за този празник. Формичка за яйца във формата на сърцеее...
Защо не съм сготвил такива яйчица точно за празника ли? Ами защото не си падам по романтичните обяснения. То пък кой мъж ли си пада...
Но ако пък някой реши, че, видиш ли, трябва да впечатли приятелката си - е те това е начина! Орифлейм са големи стратези. Плюс това момичетата обожават да си разправят подобни истории- от това кой бил пуснал пералнята, кой какво снощи направил, до гвоздея на един романтичен уикенд- закуска в леглото :)

Ей я нашата формичка поставена в сгорещено олио:
 Дано не надраска тефлоновия уок тиган...
 И финалът на изключително романтичната днешна рецепта. Ако я сготвите на приятелката си, гарантирано влизате в топ 10 на темите от женските седянки :)

ПП. Дамите да не се мъчат да впечатляват, който и да е мъж с тая рецепта. Не е това начина :)

3 коментара:

  1. Някои дами (кифли) само яйчица могат да пържат. И да приготвят полуготови спагети също. Дожалява ми понякога за този, на когото ще се натресат. :) Бая си против уроки и у нас да не влезе такова чудо. :D
    А с какво преяждате с чаровния ми колега, м? :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Колегата ти (ако говорим за един и същ) е младеж- вегетарианец. Плюс това и почти не пие. И такива хора имало на тоя свят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ще си мълча тогава, че съм станала срам за пиещото братство. :Р
      Колегата е този, по когото си ми пратил поздрави.:)

      Изтриване